Fest i Hudik<3

Hej gått folk, sitter nu hemma hos min kära kompis Jennie med lin, vi ska ut och göra Hudik osäkert i kväll:-)

Känns otroligt bra, men saknar med Ellie men snart får jag träffa henne också, men som sagt jag Jennie och lin ska dra ut på stat i kväll vilket var ett bra tag sen för mig:P hoppas bara att det kommer att vara mycket folk och bra musik. Uppsala suger nämligen när det kommer till bra musik på uteställerna:( vilket man kan tycka är konstigt, men det är sant. Så är behov av bra musik så att jag äntligen kan få släppa loss på dansgolvet ;-)

Men nu ska jag ta och vara SOCIAL :) tat lugnt nu folk, vill inte veta av några sen fyllor så här på en Lördag kväll, göt inget jag inte skulle göra;)

Puss Carro<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0