Denna vecka ha varit otrolig:)

Hej gott folk, här kommer det ett nytt och färskt inlägg igen. Sitter på tåget på väg hem igen, känns som om jag inte har annat för mig just nu, men jag måste ju åka hem till min älskling<3

Den senaste veckan har varit helt sjuk. Det började med valborg föra fredagen, vilket jag tillbringade i Uppsala. Dessa människor kan verkligen festa på valborgJ Började med att jag möte upp Sonbol vid tio tiden för att titta på forsräningen, vilket var ganska kul, men ganska långtråkigt. Mycket människor så man såg inte mycket, men det var ju en del av upplevelsen liksomJ inget man kan missa när man är i Uppsala. Så vid 11 tiden drog sig jag och Sonbol vår väg mot ekonomikumparken, där det var sjukt mycket människor, har aldrig varit med om något liknande. Tänk er en enda stor festival över en och samma dag så har ni valborg i Uppsala.

På fredag kvällen bestämde jag, Sonbol och hennes två underbara kompisar från Stockholm att vi skulle festa. Började med hemmafest hos Sonbol och sedan skulle vi dra till Flogsta takfest, men tyvärr kom vi inte lika långt som vi hade tänkt. Vi kom till Flogsta, men där var det bara att vända, alla vi fyra vackra flickor hade fått oss lite för mycket att dricka. Det var bara att dra hem för att slaggaJ.

Resten av veckan har jag tillbringat i skolan, undra om man kan beställa dit en säng istället? Man hinner ju bara hem för att sedan åka dit igen känns det som. Men men vi han i alla fall med det vi vill ha gjort.

Denna dag avslutades med en otroligt trevlig fika stund med min kära vän Rebecka, hon är verkligen en trevlig prick honJ Berättar mer i morgon eller på söndag.

 Puss Carro<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0