En rolig föreläsning?!

Var på en föreläsning i dag som otroligt nog var rolig, är inte ofta förelsäningarna är roliga.

Dagens föreläsning tände läraren ljus och läste en deckare för oss, och jag var en av de personer som lyckades lista ut mysteriet även fast mina kompisar inte trodde på att det var rätt förens läraren berättade det rätt svaret:) Blev faktiskt ganska förvånad själv för det lät inte riktigt klokt i mina egen öron heller, men jag hade iallafall rätt:)

just nu ska jag ta det lite lungt innan jag börjar plugga inför seminariet i morgon, vi ska läsa en barnbok ( bild + text) och sedan ska vi komma på frågor till boken som man skulle kunna fråga barnen man skulle ha läst boken till... ska bli intressant och se hur det kommer att gå i morgon... ajja önska mig lycka till

 

puss and ciao<3


Kommentarer
Postat av: Elli

Du vet ju alltid hur historierna slutar, helt omöjligt att kolla på film med dig ju för du vet på en gång vad som kommer att hända! Haha!

2010-03-14 @ 23:50:30
Postat av: Linda

hmm... du har inte funderat på att uppdatera bloggen?

2010-04-03 @ 11:42:03
Postat av: Carro

what can i say?:) jag är helt otrolig:P haha;)

2010-04-07 @ 16:41:51
URL: http://shadowcarro.blogg.se/
Postat av: Elli

ja, uppdatera nu carro!!

2010-04-13 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0