Saknar min älskling!!:'(

Herre gud vad jag saknar min älskling nu, sitter och tittar på träningsfilmer från när jag fick henne. Saknar verkligen att träna, tävla, pyssla och rida min älskling för huvudtaget. Hon är verkligen världens vackraste, finaste och helt underbara häst som finns i hela världen....

Längtar verkligen tills fölet har kommit ut och jag kan börja rida henne som vanligt igen, och få henne i topp trim och börja träna och tävla.. hoppas bara att jag kommer att få en box plats mitt i mot, så att man har ett ridhus varje dag så man verkligen kan träna och lägga upp träningen ordentligt. Märkte verkligen hur bra hon blev när jag hade henne nere i skåne och var tvungen att rida i ridhuset varje dag.... hoppas bara på att hon inte har tappat allt för mycket... Men det får jag inte veta förens i sommar, men först ska fölet komma om tre månader, det har liksom redan gått snart ett år sen jag inseminerade henne, det känns helt sjukt!!!! Men men nu ska jag fortsätta titta på Sten träningarna jag har..

haha sorry måsta bara skriva detta

puss and ciao



Visst är hon vacker, min egna älskling<3



Det ser högt ut men det är faktiskt bara 110 tror jag eller 120 men tror inte det:S



Visst är vi ett vacket par, jag och alice??? <3



Haha en rolig bild... vet att man inte ser så bra, men det får ni tåla, kl var 20.00 och det var becksvart ut, där med blir det lite mörkt i ridhuset vilket gör att man får lite dåliga kort! haha

Kommentarer
Postat av: Tove

Nu har jag hittat hit! Super tjusig blogg =) Fina ni är du och lilla Alice. Spännande med fölet, vill se bilder på tjocka Alice!! Kramiz

2010-01-26 @ 21:42:40
URL: http://orlandolamiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0