Klar:)

Hej nu är jag äntligen klar med allt som ingår i AOU 1:) känns super skönt:)

I lördas hade vi klassfest igen, sista klassfesten som klass.. kändes verkligen super tråkigt... även fast man inte har varit en klass så länge så har man fått en starkt band liksom, började nästan gråtta:(

I dag har jag inte gjort ett skitt, vilket var otroligt skönt.. var ett bra tag sen nu när man kunde bara ligga  soffan och inte känna någon stress över något plugg:)

ajja nu ska jag snart lägga mig ändå, funderar på att dra på stan en sväng i morgon, men vet inte än, känns lite tråkigt att gå på stan själv, sonbol och rebecka och mimmi börjar ju sin nya kurs i morgon så det blir inget sällskap, själv så börjar man ju på tisdag morgon, lyx för mig:)

ajja ha det bra så länga

puss and CIAO<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0