hmm... fint väder i dag?:P

haha hej på er, tog ett tag för mig att skriva igen men ar haft ganska mycket för mig, har varit i skolan till kl 5 varje dag... massa seminarium, men nu är det slut på kursen och sista dagen med klassen har varit:'( känns verkligen tungt, älskar min klass... men vi kommer väl förhoppningsviss hålla kontakten ändå:)

Var ut med mimmi i går också, vi hade jätte kul, drog på kalas först, vilket var ganska tråkit men sen så drog vi på VIP och då blev det bättre, men folket där var kanska tråkiga, inga dansade ju... Fast mimmi kunde dansa hon:) ahaha

ajja i dag har jag suttit och skrivt klart mitt pm som ska in i morgon + att jag tog en prominad till ica, det var skönt ute, lite kallt men annars jätte fin, speciellt träden, kommer upp bilder i morgon förhoppningsviss


love u puss and ciao<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hey, klanka inte ned på min dans nu :P Men skoj var det :)

Postat av: sonbol

duktig du e carrolajn

2010-01-15 @ 21:36:03
URL: http://sonbolitah.blogg.se/
Postat av: Carro

haha Mimmi det var en komplimang ju, du dansade verkligen super bra:D

2010-01-17 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0