HEJ... Nu är jag tillbaka;)

Hej folket nu rä jag tillbaka igen... förlåt att det tog sådan tid, men har haft fullt upp med tenta plugg, pm och seminare förebredelser till denna vecka:S   Fattar inte att jag ska orka tre år till i denna still:P haha

Jag hoppas att ni har haft ett bra ny år med många fina rakter och ny års pussar;)

I dag var jag i skolan igen och träffade klassen för första gången på tre veckor, det var väldigt kul att träffa alla igen, men det är tråkigt att vi bara har två dagar kvar tillsammans innan alla går skilda vägar och till och med till olika skolor:(

Vi träffades även i arbetslaget i dag, jag var jätte trött med vi fick mycket gjort.. även fast jag inte hjälpte till så mycket, men försökte där jag kunde iallafall:) men det var skönt och härligt att vara tillbaka i skolan. Även fast jag fick världens huvudvärk..:(

Men när jag hade handlat och kommit hem, satte jag mig i soffan och tog det lugnt ett tag innan jag började pluggandet igen:P haha det tar aldrig slut;)

Men nu ska jag snart gå och lägga mig.. det är en dag i mogon också, men ska se kklart på Spårllöst försvunen först....

ha det bäst och klä er varmt i detta kalla väder ;P

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Ellie

Spårlöst försvunnen! Wow.. det känns så avlägset! Kämpa på med plugget gumman, och försök unna dig att gå ut och göra roliga saker även fast det känns som att du inte har tid. Det känns mycket lättare då. Puss o kram

2010-01-13 @ 23:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0