Galen vecka!

Hej min vänner, vilken galen vecka det har varit hit tills... I måndags var jag i skolan ett tag på morgonen, sen åkte jag och Sonbol till Stockholm för att hon skulle fixa naglarna på tisdag morgon kl 9. (dom blev jätte snygga) Bara det att hon väckte mig kl halv sju på tisdag morgon, för att HON ansåg att vi måsta vara ute i tid, det slutade med att vi var utanför salongen kl 8 på morgonen, och det var svin kallt ute!

Men vi satte oss på bussen in till väsby centrum och sen åkte tillbaka, det var iallafall bättre än att stå ute i kylan en timme!!!! Ska ALDRIG låte Sonbol bestämma när vi ska gå upp eller när vi ska åka igen! Hör du det Sonbol?;) hehe

Sen så var jag i skolan hela dagen i dag, vi började kl 8.15 och slutade 12.00, men jag håller seriöst på att bli galen på en kille i min klass, han ska hela tiden fråga en massa onödiga frågor, som t. ex i dag så frågade han läraren om han menade att vi var dom ända i Sverige som kunnde räkna ut ett visst tal på ett visst sätt eller om vi var dom ända i Sverige som kunde lära ut hur man räknade ut det. Men HALLÅ, spela roll liksom, det var ju mer menat som ett litet skämt av läraren eller nått, helt orelevant för det vi höll på med liksom 8-). Det var bara ett exempel, tänk er flera såna frågor vid varje seminarium och föreläsning, man blir knäpp och jätte irriterad på honom för han stör ju undervisningen typ!

Sen så skulle jag fixa all litteratur till kursen, självklart så skulle kopierings maskinerna krongla så jag fick stå och kopiera i en och en halv timme, sen när jag skulle gå och köpa två litteratur böcker så fanns inte den viktigaste, blir galen på dem också, kan dom inte hålla reda på när dom behöver beställa fler liksom! Jag skulle verkligen behöva den boken, skulle ha läst den tills på fredag, men nu måste jag beställa den istället och det tar liksom 7-10 arbetsdagar innan den kommer och då är det näst in till onödigt. Eller inte onödigt, kommer ju behöva det till tentan, men ändå!!!!!

ajja nu ska jag ta och varva ner lite....

love u all.

Puss and ciao

Vill ha, den är så vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0