En neck i rummet:)

ahah hej kära vänner... nu står Sonbol och byter om mitt framför ögonen på mig... haha inte blyg den tjejen inte:P haha

Vi ska tydligen dra till Snerkes en sväng i kväll för första gången på ett tag nu.. käka lite, dansa lite och ragga lite(tror hon jag ska göra) . ska bli kul det var ett tag sen nu, men som tur är så ska jag sova här hos sonbol, blir så jobbigt att åka hem i kväll eftersom att bussarna går så dåligt!

men nu måste jag kanske fixa mig lite också:P haha

ni får ha det bäst nu så hörs vi snart  igen

puss and ciao <3

Kommentarer
Postat av: sonbol

jag var en nudist i förra livet :P

2010-01-22 @ 15:35:16
URL: http://sonbolitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0