En heldag i skolan och sedan SONBOL<3

Heej mina älsklingar

I dag har jag varit i skolan nästan hela dagen, sitter fortfarande där... Undra om man kan få beställa ett rum som man kan ställa in en säng i och flytta hit i stället??? tror ni att jag skulle få det?|:-)

Varit på ett seminarium och en föreläsning, dom var ganska bra, lärarna var roliga och innehållet var intressant) ahaha ÄLSKAR SKOLAN!! (ibland)

Sitter nu och pluggar med Sonbol älsklingen, vi är super duktiga, FAKTISKT! folk måste tro att jag är knäpp eller nått som jag sitter och sjunger och dansar för mig själv, som tur är är det bara jag, Sonbol och två andra helt okända tjejer som sitter här. Skolan är ganska död vid den här tiden på dyngtent:) mohaha

ajja måste fortsätta vara seriös nu:)  puss and ciao





Lika söt som vanligt:)



Vist ser jag glad ut, sa ju att jag älskade plugg och skolan 8-)




haha skämta bara, se vad tråkigt det är igentligen!

Kommentarer
Postat av: Stina

va himla fin du va i håret vännen! kram Stina

2010-01-25 @ 21:59:32
Postat av: Carro

oj man tackar så mycket:)

2010-01-27 @ 21:37:29
URL: http://shadowcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0