Ointressant?

Jag vet, jag vet, förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag nu, men har verkligen inte haft någon lust eller egagemang till att skriva och jag vet äligt talat inte vad jag ska skriva heller:S Det händer ju inget intressant i mitt liv för tillfället och jag vet då inte vad jag skulle skriva i min blogg, så jag ska försöka se om jag kan få tillbaka mitt intresse för att skriva snart igen, men vänta er inte för mycket, har en tenta nästa vecka och där med en massa plugg att göra.... Men en rolig sak som har hänt är att jag klarade omtentan jag gjorde:) blev så lycklig när jag såg det, så nu blir det fin resturang som mamma ska bjud på eftersom att hon lovade det om jag skulle klara tentan:-D sen så har jag försökt komma igång med träningen igen, men det har väl gått lite sämre...

Men jag har också hittat en ny bokserie att börja läsa när jag har tid:) The sword og truth heter serien, vilket den ny serien som började gå på kanal 6 i går är baserade på, Legend of the seeker... super bra serie som jag verkligen kan rekommendera att se eller läsa om man nu gillar en blandninga av Sagan om ringen och Eragon typ:P + det är ju inte sämre att killen som spelar huvudrollen i serien är riktigt HET!!!:D hehe A man with a sword is really hot..:P hih


ajja nu ska jag ta och gå och duscha:)

ha det bäst  Puss and Ciao










mums, mums;P


Kommentarer
Postat av: sonbol

han är inte snygg !! usch !! hahah blää... :P carrrooolajn

2010-02-06 @ 19:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0