hmm... nervös??

Hej folk, sorry för mitt långa uppehålla, men jag har verkligen inga nyheter eller något att skriva för tillfället...

Är nervös in för tentan i morgon, vet inte alls hur det kommer att se ut eller vad som kan komma upp + att jag har verkligen varit jätte dålig på att plugga inför den. Jag gjorde alla instuderingsfrågor, men sen så har jag inte gjort något mer typ, läst igenom alla mina antäckningar i dag...:/ hmm  inte alls likt mig att göra¨så, brukar iallafall försöka plugga bra sista veckan in för ett prov.. men men vi fr väl se hur det går i morgon.. Haha önska mig lycka till, kan behövas lite lycka för mig just nu...:)

Jag och Sonbol var och tränade box i går iallafall, var jätte bra men verkligen super jobbigt, trodde att jag skulle behöva springa på toaletten, eftersom att jag blev så illamående men det gick bra än då och jag klarde mig:) var även ute och sprang morse, kanske 2,5-3 km tror jag:)

Har verkligen gått in för att tappa lite vikt nu, har satt upp postet-lappar överallt i lägenheten, för att hålla motivationen uppe och hålla fingrarna borta från godiset.... haha vi får se hur det går, men hoppas verkligen att det ska funka nu...:P

ajja vi hörs puss and ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0