Hatar mitt liv förtillfället!

Dumma dumma förskylning. Har verkligen blivit dunder förskyld, och när jag blir förskyld så blir det verkligen jätte jobbit, hostar vid varje andetag, käns som om man ska hosta sönder halsen eller nått, samtidigt som det gör ont i bröstet, jätte onte i halsen och låter som någon förskyld unge i målbråttet, ont i bihålorna m.m

Natten som var har inte eller varit enkel, sov kanske 2 timmar och fick feber, men när jag vaknade i morse så var feben borta iallafall:) och jag tror att förskylningen börjar släppa nu, Äntligen!!!

Jag som precis hade börjat komma igång med träningen och allt, men istället sitter man och dricker en massa cola, hostmedesin och äter en massa choklad, halstabletter och annat skitt!

Men i morgon ska jag iallafall åka hem och vara hemma över helgen, ska blir riktigt skönt! :)

Ajja nu ska jag titta på film och vila, höres

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0