Vilken väntan!

Hej gott folk, vet att jag inte har skrivit på ett tag nu, men har inte haft någon insperation att skriva eftersom att det inte har hänt något intressant i mitt liv förutom en massa skolarbete och det tycker jag är lite väl tråkigt att skriv om!

Är hemma i hudik nu igen denna helg, detta för att min älskade häst är planerad att föl, efter 11 långa månaders väntan, men känner jag min tur rätt kommer hon att föl på Onsdag natt bara för att jag måste åka tillbaka till Uppsala på Onsdag. Nu när det är så nära fölningen är det ganska nervöst här hemma, mycket pågrund utav att det är både våra och Alice första fölning och man är ju livrädd över att det ska bli nån komplikation, men det får vi verkligen hoppas på att det inte blir! Så det är en par ganska sena nätter framöver för att kunna hålla koll på henne när fölningen börjar komma igång, så att man kan vara där och hjälpa till om det råkar hänta något.

Men som de brukar säga DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE! och jag kan bara inte mer än hålla med, detta är definitift värt all nervösitet, långa nätter och all väntan, bara allt går bra och den lilla krabbaten tittar ut snart. och jag hoppas verkligen att jag kan få vara med när han öppnar sina ögon för att se den nya världen eller när han tar de första vinglande stegen i sitt nya liv:)
Hör av mig mer när jag har något nyheter:)
Håll tummarna för att allt kommer gå bra och önska oss lycka till:)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0