Miraklet hände denna underbara magiska natt!

Klockan 22.35 kom ett nytt litet liv till världen, min älskling fölade sitt första föl och allt gick verkligen super bra, hon var så duktig. Är världens bästa mamma.

Lilla Escada är ett sto med en vit stjärna och två vita strumpor bak och fux lik sin mor, hon kommer verkligen att bli super fin när hon är vuxen och är verkligen en av de sötaste fölungar jag ngonsin har sätt, och det säger jag inte bara för att hon är min, utan för att det är sant;)

Kommer upp med en massa bilder senare, min dumma mobil dog i går morse... men bilder kommer att komma:)

Nu ska jag ut till min älskling, höres och synes.

Pussar från en otroligt stolt oh lycklig tjej:)

Carro<3

Kommentarer
Postat av: Linda

ser fram emot att få se bilderna på underverket. Grattis!



Kram

2010-04-20 @ 09:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0