tenta bläää!

Hej alla folk där ute, har ni julpyntat en då?;-)

Har haft en tuff men rolig dag, tog mig till tenta salen i morse och var klar vid halv tio, orkar inte tänka på det, börjar ladda för omtentan i januari istället! haha, efter tentan drog jag, Sonbolitah och Sofia till max för att käka (tentor gör en hungrig), kansker inte det bästa käket med tanke på att vi tre försöker gå ner i vikt, hihi.

Sen så kom mormor och mamma ner och hämtade upp mig och åkte till Gränby centrum. Hittade ett par super snygga skor!!! sen mysig stickad tröja och en snygg tröja att ha om man ska ut och festa, så ny kan man vara en snygg och stålt student som kuggar på sin första tenta(tror jag iallafall)

Sen så har jag julpyntat i min lägenhet nu, så fin den blev, MEN vi köpte en julstjärna i papp, den han inte ens komma upp innan den gick sönder, så det var bara att åka och köpa en ny:/

Sitter nu i sofan med mamma och mormor och väntar på att idol ska börja...

ajja ska vara lite social med dessa gummor nu, ha det bäst

love u, puss  

haha spöket Sonbolitah

Kommentarer
Postat av: sonbol

hahahah vääääldigt fina bilder på miiggg!haha



hade du inga normala =( =(

2009-11-28 @ 00:35:51
URL: http://sonbolitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0