Jobbig vecka

Hej people, det har varit en väldigt jobbig vecka, tenta på fredag och jag har inte hunnit plugga tillräkligt än. så hela måndagen och tisdagen gick åt till att plugga, satt i skolan från kl 9 på morgonen till kl 16-19 på kvällen. Suprise Suprise, det gick då inte så bra att plugga i dag, mitt huvud känndes som en enda stor massa som bara fanns till typ, weard:S Eller inte!

Men nu sitter jag här med kära vänninna Sonbol  och vi tänkte titta på en film, Narnia häxan och lejonet( dreggla lite) ;) hehe men sen så kom Sonbol på att hon ville skaffa sig en blogg, nu sitter vi här med två datorer i ett varsit knä och skriver för glatta livet, som några andra bloggnördar utan ett intressant liv...;) hehe

Men ska försöka övertala henne att vi ska skippa det här nu och titta lite innan vi måste sova. Man vill ju vara pigg och glad för ännu en full dag med en massa plugg väntar ju en nu när man studerar på Universitetet....:P

Chao:)en bild på mig för nått år sen, ska försöka fixa en uppdaterad men jag är ingen linslus, folk:P 

Kommentarer
Postat av: sonbol

love u sis!!!

2009-11-26 @ 00:09:45
URL: http://sonbolitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0