GLOBEN!

Hej folk, tyvär så han jag inte skriva i går, förlåt så mycket!:(

Helgen har varit helt fantastisk, mamma, mormor och jag har varit på Globen och tittat på Globen Horse Show! Asså i går kväll var det en karl där som var helt fantastisk, han fick en flock hästar(4st) att göra en massa olika saker, dom var helt lösa och man såg inte alls vad han gjorde, det var som om han pratade med hästarna med tankarna! Helt otroligt, satt med tårögda ögon hela den showen!<3

Sen så var det ju en massa hoppning, Malin B-J vann 140 med H&M Tamina både i går och i dag, super duktiga. Sen så vann Rolf-Göran Bengtsson 160 hoppningen med Svante Johansson och Helena Lundbäck tätt efter + att Roffe vann meeting priset OCH det var första gången han tävlade i globen på Globen Horse Show. Med andra ord, en fin fin helg för Svenskarna:D

Men det var inte allt jag, mamma och mormor hittade på, i går förmiddag gick vi på stan och shoppade lite, hitta ett par as snygg skor, med klack så klart( kort kommer inom kort(; ), ett par snygga benvärmare, ett arband(som gick sönder på kvällen, för att jag klappade händerna för mycket) och lite smink:D Men nu ska jag titta lite på tv och se om det finns något intressant och titta på 8-) hihihi

hörs i morgon älsklingar

chaooo<3

                                                             



                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0