...T_T... + Snö!

Hej folk, mår verkligen piss i dag, fick reda på att jag kuggade på tentan, så stenen som försvann från mina axlar kom tillbaka... så nu har jag en massa plugg att göra, läsa Varför boken för att fixa pm:et, skriva pm:et, seminarium på fredag, läsa en bok till på 300 sido + plugga till omtentan den 8 jan:S känns som om paniken snart kommer fram välande, bara ligger och bubblar unnder ytan och bara väntar på att få explodera, som ett vulkanutbrott....:(

Annars har min dag varit skön, var ute och gick i skogen för att rensa tankarna, det hade snöat hela natten så det var väldigt mycket snö uten, 1-2 dm tror jag, årets första riktiga snöfall:) kunde tyvärr inte ta några kort eftersom att det fortfarande snöade och ville inte blöta ner min mobil:)

Annars har jag bara pluggat och skrivit ut lite saker+ klagad lite inför mor min. Men en bra ska var att mamma hade hittat cd-skivan som jag och brosan skulle köpa till honom i julklapp:D så nu är julklapps handlandet över:P

Ajja nu måste jag plugga lite mer om jag ska vara klar innan världen går under eller nått:S

Ha det bäst...

Puss and CIAO<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0