Nu är julen snart här:-)

Hej kära ni, nu står julen för ytterdörren, och tomte är snart här med en massa klappar, jag hoppas att ni har varit snälla;)

I dag har jag inte gjort mycket, pluggat, tagit hand och hästarna, slaggit in paket och tittat på Anna Ankas jul... Förstår inte varför igentligen, men dagens avsnitt var ganska roligt ändå:)

Men nu är jag och hunden duschade och fina inför morgon dagen och redo för sängen... Jultomten kommer ju i natt (hoppas jag iallafall). Hihihi

ajja vi hörs, och ha det en riktigt GOD JUL med en massa julskinka, julgröt, glögg å pepparkakor och självklart, en massa stora och fina julklappar som alla väntar så spännt på, oavsett hur gammal man än blir:)


Puss och God JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0