New Moon

Hej folk, jag vet ja vet, ni har saknat mig. men nu är jag här igen;) hehe

varit i skolan i dag, var tråkigt att sityta på föreläsning i två timmar, men förhoppningasviss hjälpte det något indör vårt breättande seminarium på Fredag. Men det gick bättre när jag tänkte på vad jag skulle göra i kväll:)

Jag, Sonbol och Rebecka ska gå och se New Moon på bio kl nio i kväll:D. Egentligen är det min andra gång jag ska se filmen, var och såg den 22/11, den var så bra, så nu ska jag se den en gång till ;)

Men allvarligt vem kan motstå Edward OCH Jacob, hetare killar får man lite efter ;-) sen så ser ju inte Paul så dum ut heller;), jag menar jag är ju inte mer än männsklig tjej som gillar heta killar;) hehe

ajja måste gå nu om jag ska hinna in till stan och om sonbol ska sluta sjunga sönder mina öron.... hehe


Puss Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0