Mina Älsklingar

Hej kära folk, idag har jag varit i skolan för att ha en date med mina kära arbetslagskompisar, det gick bra, även fast jag inte riktigt hängde med...:S kan ju beror på att jag var och kopierade saker halva tiden! Sofia löste nu gåtan med hur lärare kan vara så duktiga på att kopiera saker.....

Kan bero på att det är vad man gör 3/4 av tiden på lärarutbildningen... Känns som om man inte gör mer än just detta! Tänk på miljön liksom:P

just nu sitter jag och mina älsklingar i soffan hemma hos mig och "pluggar" ;) vi försöker iallafall!

Hämtade även ut min tenta i dag, blir så förbannad när dom inte kan rätta rättvist! men men jag fick iallafall 18 p och belv underkänd med rågga...:'( Men nästa gång smäller det, då ska jag tamme fasen mig bli godkännd!!!

hörs i morgon igen

hare bäst lovers

Puss and ciao... <3








Mickaela och Johanna.. goa tjejer <3



fint arbete va??:)



min kära vänn Sonbol<3( sofia syns i bakgrunden, försökte få en bild på dig men du gömte dig bara:@)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0