Kära folk

Hej igen kära läsare, ledsen över att jag inte har uppdaterat  på ett tag, men hade fullt upp i går...

I dag hade vi berättande seminarium, det var jätte kul, men herre gud vad nervös jag var, alla var verkligen super duktiga:-D Fick jätte bra feedback av dom andra speciellt min röst och inlevelse, var jätte kul, dom skrev även vad man skulle tänka på, vilket var super bra. Måste tänka på att jag kanske ska röra mig istället för att sitta ner, för tydligen funkar min röst bättre för det, typ som en teater grej eller nått:D

Var även äntligen till synsam och kollade mina liser, så ska nu prova ett par nya och se om det blir bättre:D

Ajja nu ska jag titta klart på filmen som går på tv:) vi hörs snart igen, fortsätt titta in(lämna gärna en kommentar eller två;-) )

Pusssss Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0