Hej mitt vinterland....

Hej kära lästar:P nu snöar det! Det har snöat ända sedan jag komme hem till Hudik, flera decimter känns det som...

I dag har jag inte gjort så mycket, varit ute och ridigt på min älskling, mysigt mysigt med all snö, men det blåste lite kallt så man blev lite kall om kinderna, men allt kan ju inte vara perfekt jämt ;), sen så har jag pluggat..:( inte lika kul, men ett ont måste:'(

Pappa, Patrik och jag var och åt Hudik pizza:D mums... En av fördelarna med att komma hem igen, Uppsala suger nämligen på att göra goda pizzor. (Förutom pizzerian i flogsta)

Men nu ska jag gå och se vad brosan gör.. och kanske se på en mysig film. man vet aldrig:)

Puss and Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0