Heej folk, FÖRLÅT!!!!

Hej folk nu är jag tillbaka, förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag men har haft fullt upp och varit jätte trött. Men nu är jag tillbaka!:)

I veckan som var var jag på VFU (Danmarksskolan) kommer verkligen att sakna dom ungarna, helt underbara är vad dom är.

I dag har jag varit i skolan och redovisat mina vfu uppgifter, men hur ska man kunna observera och granska någo kritiskt när dom uppför sig exemplariskt?! Men Albin frågade lite frågor och det gick ganska bra, Tack Albin!

Sen så var jag ner på stan för att köpa lite kurs litteratur, TVÅ böcker för 480 kr! hel sjukt vad dyrt det är, student livet är tillräkligt knaper som det är utan att man ska behöva köpa böcker för 250 kr styck! TÄNK OM REGERING!! eller vem det nu är som bestämmer sånt.

ajja nu ska jag plugga lite. ha det bäst

Puss and ciao<3



Från vårt hotel i Brasillien( var där när jag var 12 år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0