Dan före dan före doppare dan:)

Hej kära läsare, SNART ÄR DET JUL!!!! :) längtar redan speciellt efter min älskling ellie... som är fast nere i Spanien för tillfället.... Det har söat där, typ 2 cm eller nått och i går hade dom ställt in 300 flygg bara på grund ut av det!:O hahaha kära ni kom till Sverige så får ni se liksom....

I dag var jag på stan med mamma och mormor och handlade lite, även fast det snart är jul, men fick en jätte fin tröja av mamma som julklapp och en jätte snygg klänning som jag sk ha på julafton+ en snygg kjol och ett armband och örhängen:) (bilder kommer i morgon)

Annars har jag inte gjort mycket, varit ute med min älskade hund. och jobbigt kåt som han är, vägrar han göra i från sig och tvingar där med mig att vara ute och gå i 20 minus, därmed får mmitt ansikte och lår att frysa av:( vilket jag inte tycker om, gillar mina ben liksom:P

ajja nu ska jag snacka lite mer med ellie innan jag ska sova...


ha det bäst och vi hörs kanske i morgon.... annars GOD JUL  på er!:D


puss and Ciao<3



Jag och mina Älsklingar<3



Jennie<3

  

Ellie<3

Älskar er tjejer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0